Dina ElektronikModuły Wejściowe

 
 
 

Moduły Wejściowe dla Enkoderów Inkrementalnych


Moduły Wejściowe DNDS 1EG V7A, V7C i V9

Moduły do pomiaru prędkości napędu za pomocą enkodera przyrostowego lub dwóch czujników zbliżeniowych. Regulacja prędkości dla poszczególnych trybów pracy musi być wykonywana za pomocą danych wejściowych modułów wejściowych.


Opis wejść do wszystkich modułów wejściowych:

  • IN1, IN2: Wejścia do wykrywania ruchu napędu za pośrednictwem czujników zbliżeniowych. Konieczne są dwa przełączniki PNP
  • Enkoder: Wejście do wykrywania ruchu napędu za pośrednictwem enkodera / rezolwer systemu pomiarowego jazdy.
  • SH: Wejście aby wybrać tryb ustawiania narzędzi, jeśli pokrywa osłonna jest otwarta.
  • R1: Wejście, aby wybrać półautomatyczny tryb funkcji, znajduje się pod pokrywą ochronną.
dnds moduly wejsciowe

Opis wejść w modułach wejściowych DNDS 1EG V7A, 1EG V7C:

  • D1 do D6: Wejścia do regulacji prędkości automatycznego trybu pracy oraz do przełączania między trybem automatycznym i czuwania.
  • M lub MT: Wejścia do przełączania między trybem automatycznym i czuwania, gdy tryb automatyczny nie musi być monitorowany.

Opis wejść w modułach wejściowych DNDS 1EG V9:

  • D1 to D4: Wejścia do regulacji prędkości automatycznego trybu pracy.
  • F1 to F4: Wejścia do zmniejszenia regulowanej prędkości w trybie automatycznym (od 100 do 25%) oraz do przełączania między trybem automatycznym i czuwania.

Opis wyjść DNDS 1EG V7C:

  • O1 i O2 są to wyjścia diagnostyczne.
  • O1 wyłącza się, jeśli jest błąd na wejściu enkodera,odpowiednio na wejścia IN1 i IN2.
  • O2 włącza się, jeżeli monitorowana prędkość wzrasta.
 

Moduły Wejściowe dla Resolver Enkoderów


dnds-moduly resolver enkodery

Moduły Wejściowe DNDS 1RG V1, V2 i V3C

Moduły do pomiaru prędkości napędu za pomocą enkodera przyrostowego lub dwóch czujników zbliżeniowych. Regulacja prędkości dla poszczególnych trybów pracy musi być wykonywana za pomocą danych wejściowych modułów wejściowych.


Opis wejść do wszystkich modułów wejściowych:

  • IN1, IN2: Wejścia do wykrywania ruchu napędu za pośrednictwem czujników zbliżeniowych. Konieczne są dwa przełączniki PNP
  • Enkoder: Wejście do wykrywania ruchu napędu za pośrednictwem enkodera / rezolwer systemu pomiarowego jazdy.
  • SH: Wejście aby wybrać tryb ustawiania narzędzi, jeśli pokrywa osłonna jest otwarta.
  • R1: Wejście, aby wybrać półautomatyczny tryb funkcji, znajduje się pod pokrywą ochronną.

Opis wejść w modułach wejściowych DNDS 1RG V2, 1RG V3C:

  • D1 do D6: Wejścia do regulacji prędkości automatycznego trybu pracy oraz do przełączania między trybem automatycznym i czuwania.
  • M lub MT: Wejścia do przełączania między trybem automatycznym i czuwania, gdy tryb automatyczny nie musi być monitorowany.

Opis wejść w modułach wejściowych DNDS 1RG V1:

  • D1 to D4: Wejścia do regulacji prędkości automatycznego trybu pracy.
  • F1 to F4: Wejścia do zmniejszenia regulowanej prędkości w trybie automatycznym (od 100 do 25%) oraz do przełączania między trybem automatycznym i czuwania.

Opis wyjść DNDS 1RG V3C:

  • O1 i O2 są to wyjścia diagnostyczne.
  • O1 wyłącza się, jeśli jest błąd na wejściu enkodera,odpowiednio na wejścia IN1 i IN2.
  • O2 włącza się, jeżeli monitorowana prędkość wzrasta.
 

Nie znalazłeś produktu, którego szukasz ? Potrzebujesz więcej informacji ? Skontaktuj się z nami.

 

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności.  Link do Polityki prywatności